חמאס קיבל החלטה: לבצע פיגועי התאבדות בישראל

שלמה ריזל No Comments on חמאס קיבל החלטה: לבצע פיגועי התאבדות בישראל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שבשבוע האחרון ניסה ארגון החמאס בעזה לחזור שוב לכותרות ובשל כך פרסם תיעוד ופרטים חדשים מחטיפתו של גלעד שליט, הבוקר (חמישי) מתברר כי הארגון מתכוון לצאת לחזית חדשה נגד ישראל על ידי ביצוע פיגועי התאבדות בשטח ישראל ופגיעה בבכירים פוליטים וצבאים.

מקורו של הדיווח הוא העיתון הלבנוני 'אל אחבאר' שלדבריו, "חוליות רדומות של חמאס קיבלו הוראה לפעול בתוך שטחי פלסטין הכבושה".

כזכור, לפני כשבוע לכדו כוחות הביטחון חוליית חמאס באבו דיס – שהפעילה מעבדת נפץ גדולה וזאת כאמור במטרה לבצע פיגועי תופת בישראל.

אחמד גמאל מוסא עזאם בן 24 הוא עמד בראש החולייה, הוא תושב יאסוף וקלקיליה והוא גויס על ידי הפעילים בעזה, כדי להקים את התשתית הצבאית שתבצע את הפיגועים. החמאס לימד אותו לייצר חגורות נפץ ומטעני חבלה, וקיבל הוראות לגייס פעילים נוספים שלמדו לצדו באוניברסיטת אבו דיס, כדי שאלה ירכשו את חומרי הנפץ, ישכרו דירות, יגייסו מתאבדים – וישלחו אותם לבצע את הפיגועים.

עד כה נעצרו 25 מפעילי החולייה, רובם סטודנטים מאבו דיס. בדירה ששכר עזאם אותרה במהלך החקירות מעבדת נפץ, בה נתפסו חומרים שנרכשו בחנויות בישראל וברמאללה.

יצוין, כי ההחלטה של החמאס לבצע פיגועי התאבדות בישראל באה כהמשך להערכות שהועלו באתר 'קול חי', לפיהן אחת הסיבות שחמאס פרסם כעת את זהות החוטפים ושומרי שליט – היא בשל מצוקה שלו נוכח הפיגועים ואיומים חיזבאללה, בעוד הוא נשאר מחוץ לתמונה, כמו"כ הערכנו השבוע כי קיים אופציה שמדובר בניסיון לאותת שהוא לקראת מערכה חדשה.

עוד יצוין, כי היום פורסם גם שחמאס נמצא במצוקה כספית גדולה מאוד בשל העימות החלקי שלו עם איראן וייתכן שהוצאת פיגועים תעזור לו לגייס תמיכה וכסף.



0 תגובות